PKD با اسید اوریک بالا: نحوه درمان آن را بدون عمل جراحی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با بهبود کیفیت زندگی و افزایش فشار زندگی، ابتلا به بیماری های مختلف بالاتر و بالاتر می باشد. برای بیماران مبتلا به PKD، بسیاری از آنها با افزایش اسید اوریک همراه است. برای بیماران مبتلا به PKD با اسید اوریک بالا، نحوه درمان آن را بدون عمل جراحی؟

با توجه به مطالعه زیستی، اسید اوریک محصول نهایی متابولیسم پورین مشتق شده از انسان است. به نظر از این، در حالی که مصرف پورین کاهش می یابد، سطح اسید اوریک کاهش می یابد. به این معنا که، رژیم غذایی نقش مهمی در کاهش افزایش اسید اوریک دارد. به طور کلی، غذاهای غنی از پورین در حیوانات کوچک، انواع سوپ، غذاهای دریایی، و غیره، به طوری که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و افزایش اسید اوریک باید مصرف خود را از این مواد غذایی را محدود کند. علاوه بر این، مشروب نیز ممکن است به پورین نسل کمک می کند. بنابراین، بیماران باید از مصرف الکل اجتناب کنند. در مقابل، شما همچنین می توانید برخی از غذاهای قلیایی خوردن برای کاهش اسید اوریک، مانند سیب زمینی، محصولات لبنی، و غیره علاوه بر این، نوشیدن آب بیشتر را به درستی نیز خوب است برای کاهش اسید اوریک بالا.

به جز رژیم غذایی، درمان نیز برای درمان PKD با اسید اوریک بالا از ریشه ضروری است. درمان های سنتی برای PKD عمل جراحی است، با وجود آن که می تواند درد بیمار را به طور موقت از بین بردن، اما آن را نیز به ارمغان می آورد درد فوق العاده بزرگ برای بیماران. بنابراین، بسیاری از مردم تمایلی به انجام جراحی برای درمان بیماری های خود می باشد. در اینجا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی PKD می تواند به شما کمک کند بدون جراحی درمان کنند. در این روش درمانی، از خارج استفاده می شود، و دارایی از این داروهای درمانی می تواند ضایعات کلیوی به سرعت و به طور مستقیم وارد کنید. این داروها می توانند ترشح مایع کیست های کلیوی را مهار و ترویج خروج مایع از کیست برای کاهش کیست های کلیوی. علاوه بر این، این داروها نیز عملکرد رگ های خونی گشاد، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد مضر داشته باشد. بنابراین شما می توانید به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و کاهش اسید اوریک بالا به تدریج.

به طور خلاصه، طب میکرو چینی Osmotherapy می PKD بدون جراحی درمان، پس عاقلانه آن است برای شما برای انتخاب این درمان و یک رژیم غذایی مناسب. اگر شما میخواهید بدانید که این درمان، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1567.html 





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، اسید اوریک بالا، بدون عمل جراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: